Digital lines and words

The art of digital PR and Social Media

LOCATIE Biblioteca Metropolitana // ORA 18:30

In era tehnologiei, comunicarea s-a mutat in mare parte pe digital. Avem millenilai, generatia Z, Facebook, Twitter, Instagram. Toate componentele societatii trebuie sa se adapteze la aceste noi trenduri. Conferinta The Art of Digital PR and Social Media ne aduce in fata basic-urile PR-ului Digital din anul 2017.

Roxana Marin - Auzi? Din ’83.
Ana Balan - Adriano Celentano meets Dida Dragan meets Legolas. General knowledge: South Park.

Silviu Istrate - Mananca pizza cu ananas. De fapt se pricepe doar la meme-uri. Nu stie de ce a fost invitat aici.

Unconventional storytelling

LOCATIE Hidden // ORA 18:00

Cand vorbim despre indrazneala si curaj, campaniile celor de la NN ies mereu in evidenta. Si cum mai bine sa acoperim tema story-tellingului neconventional decat prin a discuta si diseca anatomia camaniilor celor de la NN, precum Scoala de buni buni. , facute de Headvertising.

Andrei Besliu - Senior Art Director Headvertising din 2002. Plecat din Arhitectura, apoi trecut prin putina scenografie, web design si fotografie.

Catalina Ceparu Copywriter (nu doar de dragul publicitatii) -Inca “fresh meat” intr-ale publicitatii. A inceput la Atelier7, apoi a ajuns la CAP. De la CAP s-a dus la mai englezescul HEAD, unde o gasim si acum.

Formular inscriere - ziua 3

Inscriierile pentru aceasta zi s-au terminat!