The Beginning

Advertise like a Jedi

LOCATIE Biblioteca Metropolitana // ORA 18:30

Ati facut vreodata cumparaturi cu Forta?

La finalul anului trecut, Carrefour si-a propus sã ofere clientilor sãi un mod inedit de a face cumpãraturile, imbinand shopping-ul clasic cu tehnologia de ultima generatie si universul Star Wars. Astfel, clienții hipermarketului din Mega Mall au avut ocazia sã devinã adevarați Jedi și sã își aleagã, cu ajutorul celebrei “Forțe” din Star Wars, produsele preferate direct de pe raft. O experienta interactiva si inedita pe care o impartasim cu voi miercuri.

BOGDAN LUPU. Abil sustinator al pragmatismului si al lucrului bine facut (in special in marketingul digital) promoveaza de peste 3 ani cele mai bune produse si cea mai noua tehnologie la Carrefour. II plac in special preturile mici si reducerile mari.

Ruxandra Drilea este Copywriter la Publicis România și Young European Creative of the Year la ADC*Europe. Premiată la Effie, Golden Drum, Cannes, Fibra. A castigat un concurs de general knowledge despre Adventure Time impotriva unui copil de 9 ani. Urmatorul premiu spera sa fie “No.1 Fan of Frank Ocean”.

Inceputurile publicitatii

LOCATIE Epic Pub // ORA 19:00

Intr-o era in care totul se intampla pe internet, afla cum publicitatea inca reuseste sa transmita publicului povestea unui brand pe caile traditionale. Va invitam sa descoperiti ce cantitati de curaj si creativitate sunt necesare pentru crearea unei campanii ce ramane intiparita in mintile a milioane de persoane.

Sorin Psatta este unul dintre pionierii publicitatii romanesti. Si-a inceput cariera in 1994 la Graffiti BBDO, iar acum este Integrated Comunication Director al intregului grup BBDO Romania. Printre cele mai de seama contributii aduse advertising-ului romanesc se numara: primele departamente de research si strategie intr-o agentie de publicitate si primul premiu Effie castigat de un freelancer. Cand nu este la agentie, este la Facutatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, unde este lector.

Brave women in advertising

LOCATIE The Institute // ORA 19:00

Au trecut peste 40 de ani de cand James Brown spunea “This is a mans world”. Ei bine, no more. Vino la conferinta Brave women in advertising si afla cum stereotipurile si clicheele despre femeile din industria creativa se destrama pas cu pas.

Sandra Bold lucreaza de peste 3 ani la McCann atat la campanii locale cat si regionale pentru clienti precum LIDL, KFC, Coca-Cola, Paul si Mastercard. De cand e la MRM, a adus primul gold la Eurobest pentru o agentie de digital din Romania, a luat 4 premii la Cannes si multe alte premii la festivaluri precum One Show, Golden Drum, Creativity Awards sau show-uri locale. A fost numita copywriter-ul anului 2016 la premiile Fibra si a facut parte din juriul New York Advertising Festivals. In paralel, Sandra este co-fondatoarea Lady Steps, a facut parte din echipa care a lansat un mic festival de film romanesc, Victoria Film Festival si a readus la viata primul ceas Romanesc, Optimef.

Simona Suman are aproape 9 ani de pasiune investita in munca in agentii mari sau mai mici, in 3 tari diferite: Romania, Ungaria si Cehia. A dezvoltat campanii mari, integrate, combinate cu proiecte mici, cu suflet, pentru clienti internationali (Vodafone, MasterCard, Provident, Beck’s, Kraft Foods) dar si pentru clienti locali (Mega Image, LEM's, Arctic). Ideile ei au fost premiate atat la nivel local cat si in cadrul festivalurilor internationale precum Eurobest, Golden Drum, ADC Europe, Effie, Fibra Awards si Internetics.

Formular inscriere - ziua 1

Inscrierile pentru prima zi s-au inchis!